Ruim een maand geleden kreeg heel Nederland te maken met de “intelligente lock-down”. Wij zijn als Nederlanders een nuchter volkje en lang heerste ook hier de sfeer van “dat zal ons niet overkomen” . Dus toch wel! Ik moet je bekennen dat ik de eerste twee weken behoorlijk van slag was. “Wat gebeurt ons nu?!”. dacht ik en buiten de schrik van het Corona virus zag ik mijn hele omzet in een paar weken verdwijnen. Nieuwe boekingen voor de zomerperiode blijven vooralsnog uit en alle boekingen t/m juni worden geannuleerd. Voor de maanden juli en augustus wordt gevreesd. In maart, mei en juni had ik ook 3 groepsboekingen staan. Naar Jordanië, Belgie en Italië. Ontzettend balen, maar dat gaat ook nu niet door. De laatste twee weken van maart ben ik bezig geweest met het annuleren en omboeken van reizen, klanten informeren over de Corona-voucher en kijken naar de mogelijkheden voor volgend jaar. Gelukkig is er vanuit de klanten alle begrip en snappen zij ook dat niemand hier iets aan kan doen. Iedereen kijkt uit naar een mooie reis in najaar 2020 of in 2021.
Deze tijd geeft ook ruimte voor andere zaken. Zo besteed ik veel tijd aan het volgen van webinars en e-learning. Want die zijn er momenteel genoeg. Zodra deze lock-down periode voorbij is, heb je mogelijk extra veel zin om op vakantie te gaan. Zo kan ik je straks nog beter helpen met het verwezenlijken van jouw droomreis. En dit is waarom je via ikwilreisadvies.nl boekt:
- Deskundig advies op een tijdstip dat het jouw uitkomt
- Altijd één aanspreekpunt: ik ken mijn klanten echt!
- 24/7 bereikbaar met noodnummer
- Onafhankelijke en objectief: werkt met verschillende touroperators en locale agenten
- Niet duurder dan zelf boeken, maar wel met extra service
- Aangesloten bij ANVR, SGR, Calamiteitenfonds en eigen IATA afdeling
- Of zelf online boeken met vertrouwde afhandeling en service