USA, relocation Camper

Helemaal klaar mee!

Ons plekje aan de rivier moeten we vandaag verwisselen voor een plekje ergens midden op de campground. Jammer, want we stonden hier zo mooi. Om 11 uur is het nieuwe plekje vrij en kunnen we onze camper achterlaten. En dan nu het park in! Eerst met de bus die je naar het begin van het park brengt. Eenmaal daar in een soort Efteling opstelling wachten om in de parkbus te kunnen plaatsnemen. Dat duurt al met al toch weer een half uur. Vraag me af hoe lang dat in de zomer is. Vroeg starten hier...

Lees verder

Van de sneeuw naar de zon in Zion

Na ons ontbijtje parkeren we onze auto in het park bij een pad. We gaan een stuk door de sneeuw wandelen en de zon schijnt. Een beetje beweging kunnen we wel gebruiken. Door het vele zitten in de auto halen we soms maar een paar honderd stappen per dag en dat is echt heel weinig.De zon schijnt, de bomen zijn nog wit. En het is doodstil in het bos. Het enige dat geluid maakt zijn onze schoenen in de sneeuw. Tussen de bossen duiken soms enorme vlaktes op. Vlaktes die we kennen van wintersport....

Besneeuwde Canyons in Bryce

Toen we deze reis begonnen was het tijdsverschil met Nederland 5 uur. Ondertussen zitten we op 8 uur dus je kunt je voorstellen dat we vroeg op bed liggen en weer vroeg wakker zijn. Dat komt mooi uit voor vanmorgen; om 08:00 uur, start onze tour en we moeten ons een half uur van te voren melden. Maar dat laatste heb ik niet gelezen dus komen we om 07:57 uur aan en kunnen nog net mee met de bus. Zie je wel, zo gaat het ook! Na een 20 minuten in de Adventure Canyons bus komen we aan bij Upper...

Varen door de Glen Canyon

Het is vandaag een mooie dag. De zon schijnt en de temperatuur is nu al aangenaam. Dat is mooi, we zitten vandaag namelijk de hele dag op het water. Alsof we een week weg gaan pakken we een tas met extra kleding en veel eten en drinken. Je weet maar nooit/! Om 08;45 uur zij we bij het kantoortje en nemen alles door. Wat wel mag, wat niet en hoe de boot werkt. Eenmaal in het water is het in het begin natuurlijk even wennen. Zo’n boor stuurt zwaar zolang hij langzaam vaart. Maar na een...

Ik ben jarig!

Vandaag 55 jaar! Lizzy zingt uit volle borst de “lang zal ze leven” en ik lees de berichtjes op mijn telefoon. In NL ben ik al een paar uurtjes jarig dus dat is leuk wakker worden. Vandaag hopen we dat we mee kunnen met de helikopter maar het weer ziet er niet top uit. Weet je wat, we rijden gewoon naar het vliegveld en kijken wel of we mee kunnen. De dame achter de balie heeft geen leuk nieuws. Tot 13:30 geen vluchten. Er is te veel bewolking en vanmiddag bekijken ze het wederom. Jammer maar...